torsdag 23 februari 2012

12:2:23

































 Hade en riktigt bra lillördag igår. Efter våra korta 

skoldag åkte jag direkt till gymmet och körde på crosstrainern, sedan åkte jag på en slags utbildning på jobbet. Sen var det dags för projektarbete hemma hos Sara med Sofia. 
Bjöds på goda varma mackor och pannacotta till efterrätt, lyx!
På kvällen skulle jag och Filippa ut och gå, så åkte hem till henne och där var även Robert och senare kom Simon. Blev en massa prat och ännu mer 



ätandes av god mat, räkor, glass och allt vad det var. Har nog aldrig varit så mätt som jag var när jag gick och la mig.
Idag när jag låg och snoozade lite i sängen hörde jag ett riktigt vårtecken - fågelkvitter. Så efterlängtat! Hoppas de fina vädret håller i sig, och om jag ska vara lite petig skulle jag gärna ta bort blåsten. 


Bilder från weheartit





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar