fredag 17 februari 2012

dåligt av mig


Har blivit lite dålig uppdatering nu på livet här. Gårdagen började med en promenad till Hanna innan vi gick till hembageriet för att få i oss lunch. Träffade då micaela och Caroline (idag igen ;)) så blev mycket prat och trevligheter. Amanda lyckades locka med mig till gymmet så blev ett skönt gympass innan Jag begav mig till Skövde för att gå på bio med familjen för en gångs skull.

Började även min fredag på baggan med mina saknade vänner Sara och Kitty. Mycket efterlängtat! Nu är Jag på gymmet med Amanda och Sofia. Ganska bra att passa på att blogga medans Jag kör mördarpasset. 45 minuters intervallträning på crosstrainern. Måste passa på att säga att säga att helgens planer ser mycket bra ut.



Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar