måndag 26 mars 2012

HAPPINESS!

ÅHH, jag är typ så häääääär glad just nu!
Veckan startar otroligt bra, hade möte med våran projektmentor, och hon tyckte vi kommit superlångt och låg bra till, där släppte den paniken.
Fick höra att sommarjobbs schemat var på ingång så ringde mamma för att kolla om jag fått mitt, visst hade jag det. Vet inte alls hur jag har lyckats men jag är ledig BÅDE midsommar + hela festivalveckan!! Ibland är det skönt att jobba natt! Fick även lite dåligt samvete för en stackars tjej som ska jobba natt båda dom helgerna så tar nog på mitt ett extra pass i midsommar för att vara snäll. Det hade ju lika gärna kunnat varit jag..
Har precis ätit lite mat och ska strax bege mig mot gymmet - är sjukt taggad på träning nu. Livet går så bra just nu!! Ser väldigt ljust ut med höstens planer och det känns riktigt skönt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar