söndag 29 april 2012

Resumé!

Helgen har gått fort- som vanligt men är såå glad över att det är långhelg och ledigt i några dagar till.
Gårdagen blev mycket lyckad. Stressade hem från jobbet, fixade i ordning mig och fixade till lite här hemma innan mina vänner kom som skulle hit på lite förfest. Många blev vi, och trångt var det, men kul hade vi!
Blev goda drinkar, grillning, bra sällskap, shots och bygdegårdsfest!
Blev riktigt rolig kväll som jag kommer att leva på länge.
Idag har jag haft en riktigt bra bakis-dag. Lite soffhäng, promenad, träffat Sofia en stund och även hunnit med kvälls te hos morfar. Nu är jag heeelt slut, ska lägga mig och kika på lite one tree hill innan jag somnar.
Stor dag att se fram emot imorgon.

Bjuder på några bilder från gårdagen!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar