torsdag 19 april 2012

Vem vill gå i trean nu, alla, ALLA

Men just idag kan man tro att jag inte gör det.
Istället för att vara ute på krogen och dansa till solen går upp har jag spenderat kvällen på gymmet.
Har som sagt projektredovisning på försvarsmakten i Karlsborg imorgon och någon måste ju vara pigg och glad imorgon när bilen ska köras så den här gången blev det jag. One for the team.
Mamma har sina tjejkompisar här på middag och jag blev även inbjuden att äta lite med dem, så pratade lite (ganska mycket) om studenten. En utav tjejerna ska förhoppningsvis hjälpa mig sy upp min studentklänning. Hittade en jag blev fastnade för men det är en långklänning, så den ska sys upp!

Galet hur fort tiden går! 50 dagar... nu börjar den riktiga nedräkningen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar