onsdag 30 maj 2012

Au pair fronten

Har inte blivit så mycket uppdatering på den här fronten på ett tag men har några saker att dela med mig av.

Har pratat med Lauren över mail några gånger förra veckan och vi bestämde oss för att planera Skype tisdagen efter studenten. Känns skönt då jag har några frågor jag gärna vill ha svar på, dock tror jag det kommer ploppa upp tusen till innan jag åker.

Jag går in på min värdpappas blogg emellanåt, vilket jag gjorde tidigare i veckan, då fick jag se att deras hund dött. Verkade vara världens finaste lab, men man kan ju alltid hoppas att de skaffar en ny hund, även om det aldrig kan ersätta deras gamla.

Tågbiljetterna till Stockholmsresan i Augusti bokade jag förra veckan och idag bokade Clara hotell till henne och mig. Vi kommer bo på Scandic Continental nära centralstationen och vi lyxade till det lite extra och bokade Superior room. Ska bli mysigt att åka dit med mina fina klasskompisar. Gå ut och äta på kvällen, shoppa, amassaden, möte på CC och eventuellt blir det ett besök på Gröna Lund med.
Nu ska jag sova, bussen mot bussen till Stockholm går tidigt imorgon bitti. Nackdelen med att inte gå i skolan i samma "stad" som man bor i...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar