måndag 28 maj 2012

even the sun sets in paradise

Efter skolan åkte jag och mamma in till Mariestad för att inhandla lite små saker till studenten, och jag gick naturligtvis förbi en ursöt klänning i vit spets.. blev direkt sugen på att ha den på studenten då jag börjat tvivla på min då den är axelbandslös.. Dock fanns den inte i min storkel i Mariestad, så blev en sväng till Skövde där jag fick sista exet, wihoo! Nu har jag några dagar på mig att fundera på hur jag vill göra..
Åkte ut till Kitty på kvällen och vi tog 1,5 timmas powerwalk. Är lite avundsjuk på henne och Sandra som drar till värmen imorgon, men de är de värda! Nu ska jag ta mig en dusch, kika ut kläder till rocktemat imorgon och sen är det dag för sängen! Hoppas ni haft en fin start på veckan.

Bjuder på en bild på mig och fina Clara!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar