måndag 18 juni 2012

Måndag 18 Juni



Nu var det dags för ny vecka. Satt igår och skrev ett inlägg som jag trodde hade postats, men det var visst inte så. Imorses ringde telefonen vid kvart i 7 och fick förfrågan om jobb idag 7-12 vilket passade mig mer än bra så jobbade ett extra pass innan sommarjobbet drar igång på riktigt. Lördagen var lyckad till max och har inte haft så kul på länge. Jag och Filippa hamnade på Husarens Vip balkong och de andra gick till Bogrens. Grym kväll som jag garanterat kommer leva på länge. Det är sånna kvällar jag kommer titta tillbaka på. Mikaela hade gjort så fint och alla levde upp till cocktail temat och såg hur fina ut som helst! Kändes som om vi hade en mini-bal med lekar, snittar, bubbel och fint sällskap! Laddar upp några bilder som en sneakpeak. Bilder kommer på Facebook med förmodligen under dagen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar