söndag 29 juli 2012

beds are burning

Efter 8 timmar på jobbet känner jag mig färdig för sängen. Att jag dessutom städade lite hemma när jag kom hem gjorde ju inte några mirakel för tröttheten direkt. Imorgon ska jag jobba dubbla pass så jobbar först 7-14 på mitt egna schema och sen ett extrapass 15-21. Blir en rolig dag! Ska kika på några avsnitt One tree hill nu och försöka ladda upp inför 12 timmars arbete. Hoppas ni haft en skön slappardag idag, det är det söndagarna är till för. Imorgon är en lite speciell dag, 4 veckor kvar till USA..
Glömde nästan bort att berätta. Skickade ett mail till min värdmamma igår om jag vill se bilder på huset, känns som om jag vill veta hur jag ska bo så jag kan förbereda mig mentalt så mycket som går innan jag kommer dit. Har inte fått något svar men hoppas det kommer några bilder snarast!

Dopserminin och en bild på min fina pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar