torsdag 12 juli 2012

Lycklig

Okej. Uppe riktigt tidigt för att vara mig. Och för att ha jobbat häcken av mig den här veckan. Den här veckan som skulle bli en av mina ledigaste veckor? Går inte ihop någonstanns, men får samla in varenda krona jag kan innan jag lämnar lilla landet lagom för ett år over there. 
Jobbade ett dagspass igår, åkte hem och vilade (läs försökte) för att sedan åka iväg och jobba natt. Ingen bra kombo! Och nu är jag uppe tidigt för att jag lovat klippa 2 personer klockan 15, hur tänkte jag där? En sak är säker, när jag kommer hem är det jag och sängen igen.
Blev så himla glad när jag såg bilder som fröken Brolin laddat upp på facebook. Även fast det inte var mer än 1 månad sedan vi tog studenten så känns det som det var betydligt längre sen. Ska försöka ladda upp några utav mina bilder med, har inte blivit av än.. Har en kamera full med sommarbilder som bara väntar på att komma upp på facebook, så håll ögonen öppna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar