torsdag 19 juli 2012

Skövde med vänner

Sitter just nu hos min syster i Skövde, har planer på att shoppa imorgon så tyckte inte det var någon ide att åka hem. Har haft en mysig eftermiddag/kväll i Skövde. Blev mat, drinkar och en hel del prat och skratt på La Vida. Då jag inte träffat vissa av tjejerna på riktigt länge hade vi mycket att ta ikapp och eftersom Rebecka jobbar som au pair i London fick jag ett och annat tips från henne. Imorgon har vi inplanerat utgång och jag kan inte vara mer taggad!! Har inte varit ute i Skövde på länge känns det som och eftersom heeela helgen bjuder på jobb är det lika bra att ta tillvara på ledigheten.
Nu ska jag sätta på en film, läsa bloggar och bara njuta av att vara LEDIG (kan inte säga det för många gånger)!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar