tisdag 10 juli 2012

Skypedate

Efter bilbingon igår, som förövrigt inte gav en enda vinst, begav mig och och Hanna hem. Hur man lyckas köra fel mellan Sjötorp och Töreboda låter jag vara osagt, men något i den stilen gjorde vi (läs jag).
Vid midnatt Skypade jag med min värdmamma och mina 3 värdbarn. Var såå roligt att prata med dem och svara på deras frågor! Äldsta värdbarnet kom med världens gulligaste fråga: I have a question, what mascara do you use? You have so beautiful eyes. Söt hon är!!Funderar på att köpa en mascara i henne till present när jag kommer dit, men vet inte rikigt om föräldrarna gillar att hon sminkar sig eller inte, är ju väldigt blandat när barnen är så små, men ändå stora! Hur som helst, så frågade de iaf vad jag skulle göra nu innan jag ska åka, frågade lite om kanalen de sett att vi hade i Töreboda, hur festivalen varit och så vidare. Måste säga att när de på andra sidan altanten tycker det är häftigt att bland annat Staus Quo & Beach Boys varit i Töreboda att spela, det är först då man förstår hur stort det faktiskt är. Nu är jag supertaggad på att åka iväg och uppleva mitt år som Amerikanare, men först ska jag ta tillvara på mina veckor kvar med alla nära och kära!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar