fredag 2 november 2012

Läget då?

Just nu händer det mycket saker. Jag vill inte skriva för mycket då man blir ganska paranoid och tror att det man skriver här ska ses av fel personer. Men jag vet inte riktigt vart jag hamnat, en sak är säker, här blir jag inte kvar. Just nu jobbar jag på att fundera ut vad jag ska göra.. förhoppningsvis klarnar saker och ting upp sig och jag vet att jag får all hjälp som är möjlig från min organisation.

Tack till alla er som hör av er, jag har inte orkat svara er alla då det är jobbigt att ta upp och förklara hur jag känner mig här borta. Jag är så besviken att saker och ting är som det är, från ett dåligt ställe till ett värre ställe. Så fort jag känner mig lite mer trygg kommer jag uppdatera er på läget.


7 kommentarer:

  1. Hej,

    Funkar det inte hos din nya värdfamilj?

    SvaraRadera
  2. Många många kramar från oss. Du är bäst ❤❤❤

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Åå va tråkigt att läsa.. Jag hoppas verkligen det löser sig för dig!!!

    SvaraRadera
  5. Kramar från oss till dig.

    SvaraRadera
  6. Kära Ellen!
    Vi väntar på att bli uppdaterade om vad som har hänt/händer. Vi tänker ssssååååå mycket på dig ska du veta! Många kramar från Emelie´s Familj

    SvaraRadera
  7. Ja du älskling, tyvärr var det inte så att du fick all hjälp av organisationen. Fy sj...on vad dåligt. De skulle hjälpt dig när du behövde dom. Ett par händer, en trygg famn...Skönt att du är hemma igen hos oss. Kramar mamma och pappa <3

    SvaraRadera