tisdag 5 februari 2013

Ligger i sängen på jobbet. Bara 14 timmar kvar av 22. Men det går så fort, så fort. Imorgon ska jag och Sofia träna ett spinningpass, missade boxen ikväll pga jobbet, men det får kompenseras upp imorgon. Har kommit in i bra rutiner vilket känns så skönt. Är bara lite drygt 2 månader tills jag får träffa mina fina vänner i USA igen!! Åh vad det ska bli kul. Kom på att jag inte skrivit något om resan här än så ska göra det.

Den 7 april åker jag till Boston där jag kommer vara en vecka. Ska bo hos Enelie, Sandra och förmodligen Ebba. Är så glad att jag har dessa fina vänner på andra sidan världen, och desto gladare att jag vet att vi kommer hålla kontakten i framtiden.

Den 14 april lyfter planet för mig och Emelie mot San Fransisco där vi kommen spendera 4 härliga dagar för att sedan flyga till Las Vegas för en weekend. På söndagen drar sig Emelie tillbaka till Boston och jag flyger till Washington DC för att spendera en vecka ihop med min saknade barndomsvän Caroline! Åh jag längtar så galet mycket!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar