fredag 29 mars 2013

Glad påsk!

Hej alla läsare till min, inte så lite, bortglömda blogg. Har spenderat den långfredagen på jobbet o än är det några timmar kvar tills jag åker hem. Timmarna går faktiskt fortare än jag trott o jag blir lika förvånad när jag inser att passen verkligen är 24 timmar. Känns som 12, max. Hur som helst, dagarna springer på. Har hunnit med mycket! Haft härliga Stine här på besök från Tyskland. Hon var här fredag - tisdag o det var riktigt roligt! Har även hunnit med att fira en av mina närmsta vänners 20 årsdag (grattis igen Linn!!). Nu är det bara 2 jobbpass innan jag beger mig till USA. Ska bli otroligt skönt att få träffa mina efterlängtade vänner!! Boston-gänget som jag inte sett på närmare 5 månader (HUR FORT GÅR INTE TIDEN?!) och fina Caroline i Washington DC som jag inte träffat sen midsommar förra året. Nu ska jag njuta av min kvällis här på jobbet. Åt en riktig brak-påsk-lunch här vid 12 och har inte varit minsta hungrig sen dess.
Lyxar till det med skivad banan, mjölk, walnötter, kokos och kanel. Perfekt kvällsmat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar