söndag 7 april 2013

Arlanda

Hello!

Sitter just nu på Arlanda, har precis vinkat hejdå till mamma och pappa (utan en massa gråt o tårar den här gången). Avnjuter en kopp kaffe innan det är dags att gå till incheckningen. 14.20 lyfter planet och jag är sååå taggad!! Får snart krama om några av mina saknade vänner i USA, vara omgiven av engelska, käka amerikansk mat, shoppa, dricka kaffe på starbucks, äta onyttiga desserter på cheescake factory, åka till Natick, se älskade Boston igen, utforska SF, LAS Vegas och Washington DC, galet att det redan är dags. När jag bokade kändes det som en evighet innan resan skulle bli av och nu gäller det! Ska bli så skönt med lite semester och det kunde inte blivit bättre. 3 veckor är lite lagom tid, jag hinner liksom inte längta ihjäl mig alltför mycket efter familjen och vännerna.

Next up: flyg till Reykjavik där det blir mellanlandning o kanske byte av plan. Inte så införstådd i det där, men de löser sig, det gör det alltid.

2 kommentarer:

  1. Hej goding! Ja, nu är du på G. Härligt!!! Love U ❤

    SvaraRadera
  2. Hej goding! Ja, nu är du på G. Härligt!!! Love U ❤

    SvaraRadera