tisdag 24 april 2012

Bastu i alla ära

En intressant skoldag som innehöll det mesta mellan jävligt oseriös lektion (läraren likaså) till brinnande debatter angående studenten. (Nu lät det väldigt mycket mer dramatiskt än vad de egentligen är, men vi låtsas inte om det). Efter skolan åkte jag till min frisör Felicia som ska göra min balfrisyr, vi bokade in tid för provning utav frisyr, ska bli spännande att se vad vi lyckas hitta på.

Har suttit hemma hela eftermiddagen och försökt plugga, vilket inte gått så bra då ALLT annat känns mer lockande.
Bestämde mig i alla fall att ta en liten paus från pluggandet för att basta.
Och det fick jag sota för. Skulle hälla på mer vatten för att maxa temperaturen när jag på något konstigt sätt lyckades lägga överarmen mot bastuagregatet. Så nu sitter jag med en liten brännskada. För er som är nyfikna kan jag berätta att jag är alldeles övertygad om att det bara är en 1:a gradens skada så det går nog över snart.

Nu ska jag sluta skriva här (vilket är ännu en undanflykt för att slippa plugga) och ta tag i socialpsykiatrin och hoppas på att klara provet imorgon.

PUSSSSIS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar