fredag 27 juli 2012

Driveby

Middagen hos Micaela var supermysig, bra sällskap, god mat och lite vin. Blev dock inte riktigt som vi hoppats och efter några försök till att fixa skjuts slutade det med att jag, Paulina, Filippa & Hanna åkte ut. Vi som trodde vi knappt skulle hinna in till Skövde innan det var dags att åka hem blev ganska förvånade när vi upptäckte att vi rullade in i Skövde runt 12 tiden. Husaren levererade en grym kväll och blev en av de roligaste utgångarna på länge. Galet mycket folk, härlig blandning, sprang in i både en och två gammal kompis. Blev kära återseenden och "bodyshots". Det var en glad och nöjd Ellen som kom hem från krogen igår kan jag säga. Det allra roligaste med kvällen var att alla i tjejgänget var samlade. Det är första gången på nästan ett år?!
Nu ska jag fortsätta med min scrapbook som jag startade lite tidigare i veckan. Ikväll blir det fredagsmys hos  fina Mathilda och Fredrik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar