fredag 27 juli 2012

27 Juli...

Vilket innebär att det är exakt 1 månad till den 27 Augusti, dagen jag lämnar min trygghetszon för att leva i ett annat land, i en annan familj och med andra kompisar. I. ETT. ÅR. När jag säger att det är ett år, låter det som en väldigt lång tid, men när jag tittar tillbaka i tiden så tycker jag att det går så sjukt fort. Det var som första året på gymnasiet, allt var nytt, det var mycket att ta in. Det året gick på kick.
Likaså sista året på gymnasiet, tiden har bara flygit förbi. Så, ett år... Är det egentligen så lång tid som det känns? När man har hemlängtan och känner att man skulle byta bort vad som helst för bara en dag hemma i Sverige, då går nog tiden långsam. Men överlag tror jag att året kommer gå så himla fort. Det gäller att stanna upp, njuta av tiden i USA och se till att göra det mesta möjliga av tiden. Jag har ett år på mig, och jag vill göra så himla mycket!! Sista månaden i Sverige, ska bli den bästa månaden på länge. Nu ska jag bara göra sånt som jag verkligen tycker är roligt, umgås med dom som jag blir glad av, mina fina vänner & familj. Grilla, utgång, filmmys, kvällspromenader, baka, leta presenter till v-familjen i USA, sola, bada, resa, roadtrip, åka till kusten......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar