lördag 28 juli 2012

Fredag

Hade en mysig kväll hos Fredrik och Mathilda. De hade fixat den perfekta fredagsmaten - tacos. Och som om inte det vore nog lyxade de till det med kladdkaka & melon. Efter några timmars prat och lite mer prat var det en mätt Ellen som gick därifrån. Vi kikade på lite bilder från Mathildas år som au pair i San Francisco (hon kom hem för ett par veckor sen). Behöver jag säga att jag är taggad inför mitt år?!
När jag cyklade hem fick jag ett samtal från familjen som var på 60 års kalas, så kikade dit en sväng och träffade några kusiner som de var alldeles för länge sen jag träffade. Riktigt mysigt!! Nu är det sängen som gäller. Har ett späckat schema framför mig imorgon, mycket roliga saker som händer.
Hoppas ni hade en fin Fredag allesammans.
PUSS





Kusin Daniel, syster Julia, jag & kusin Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar