tisdag 24 juli 2012

jakten på den perfekta weekendbagen

Helt knäppt att jag var så trött när jag kom hem igår men inte kunde somna förens 6 imorses?
Skulle egentligen åkt till Hjo & Tibro med mamma idag men kändes som om sömnen var lite viktigare.
Har varit och inhandlat/beställt böcker till min värdfamilj i USA. Blev en bok till föräldrarna och en bok till minstingen i familjen, bröderna leijonhjärta. Passade även på att handla scrapbook material och ska ta tag i min scrapbook om studenten så fort bilderna landar i brevlådan. Ikväll tänkte jag sätta mig ner och se över alla papper jag har kvar/ har fixat. Hög tid att få lite struktur på det hela nu.
Skulle egentligen gått på mitt sommarschema idag men har bytt lite tider med Isabell, tur var väl de då jag inte hade orkat jobba imorses. Däremot ska jag göra en extra kvällstur 16-21 idag så nu beger jag mig mot jobbet.



Väljer mellan någon av dessa väskor. Vill ha en stor, weekendbag men kan inte bestämma mig för vilken jag helst vill ha... Dagens i-landsproblem.

2 kommentarer:

  1. Den längst upp till höger :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är min favorit också, tror jag slår till! :D

      Radera