fredag 31 augusti 2012

Första, men inte sista gången i New York City!

Är så jäkla trött efter en dag i staden som aldrig sover. Jag bjuder på lite bilder, mer kommer en annan dag när jag orkar. 

Exhalterade svenskar innan färjan till Staten Island.


Med Manhattan och Brooklyn bridge i bakgrunden. 


Goa Emma och jag!

Underbara tjejer!!!

På Top of the Rock, med Empire state building i bakgrunden.


Några av svenskarna!



Jag, Emelie och Caroline från Brasilien. Caroline är en av tjejerna jag delar rum med, och vi har även gått i samma klass. Härlig tjej!

Manhattan



Statue of liberty

Några av oss Svenskar som ska bo i Boston!








Utsikt från Top of the Rock, central park


2 kommentarer:

  1. Åh, du är en underbar tjej! Hoppas det är okej att jag tar några av gruppbilderna, har inga själv. Hoppas verkligen vi kan ses snart :) Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Right back at yaa!! Såklart, du får ta vilka bilder du vill. Nästa gång vi ses kan vi byta? :) Ja, det måste vi göra. Vi åkte subwayen idag in till Boston, och den vi åkte stannar i Waban, så det är ju toppen!! Vi får höras så fort jag fått mitt schema. PUSS

      Radera