fredag 31 augusti 2012

Roadtrip

En sak jag gillar med usa är att de har WiFi på bussarna, gör resan såå mycket roligare. Har åkt buss sen strax efter 9 nio imorse, och om mindre än en timme ska vi enligt våran, mycket trevliga, busschaufför vara framme i Newton. Är nervös, men trodde faktiskt jag skulle vara mer nervös än jag är nu. Än så länge har jag inte haft någon hemlängtan, men fick precis ett mail från cultural Care och de sa att de första dagarna i värdfamiljen oftast är de tuffaste på hela året! Så får se om jag planerar in några skype-samtal i helgen eller inte... Längtar efter att prata mer er där hemma ska ni veta! Hör av mig ikväll med en liten update, om jag har orken. Så galet trött! Ska ta en liten powernap innan det är dags för ett av mitt livs viktigaste första möten. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar