fredag 28 september 2012

cheesecake factory

Dagen har bestått utav 9 timmarsjobb, vilket har gått ganska så fint. Jobbade två timmar på morgonen, och efter jag kört Ellie till skolan åkte jag hem och tog hand om lite tvätt, åt frukost och kikade lite på tv. Först tänkte jag att jag skulle åka till gymmet men insåg att tiden skulle bli knapp så bestämde träff med Martina och Josefine i Sudbury på starbucks. Dock var de vägarbete.. som innebar jag var framme en halvtimme försent, vilket ledde till att jag bara kunde stanna en snabbis eftersom att jag skulle börja jobba 1 igen.
Lagade mat och fixade lite med tvätten här hemma, sen åkte jag med Sophia in till Boston. Åkte hem och körde iväg James till lite aktiviteter som han börjat med. Där blev jag glatt överraskad när jag träffade Sabina och fick reda på att hennes värdbarn skulle gå samma class = 1 timme att fördriva tillsammans, roligt! Efter jag jobbat kväll och allt vad det innebär (ge barnen maten jag lagat tidigare under dagen, göra läxor, leka, på med pyjamas och göra sig redo för sängen) kom Sabina hit. Vi blev upphämtade av Martina och Christoffer och åkte till Cheesecake factory i Newton för att prova på deras berömda cheesecakes. Efter lite fel- och omkörningar kom vi fram, mötte upp Emelie, Viktoria & Julia och hade en väldigt mysig kväll!


Creamy Cheesecake Swirled with Caramel, Peanut Butter, Butterfingers® and Reese’s Peanut Butter Cups®. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar