lördag 29 september 2012

Lördag

Igår när jag slutat tog jag en snabb dusch sen åkte jag till Wellsley och hämtade upp Sofia. Vi åkte till Natick mall och kikade i en del av alla affärer.. sen avslutade vi med en middag på Cheesecake factory. Är lite smått avundsjuk på henne och Sandra som just nu är i New York och lever livet!
Min dag har bestått utav jobb på morgonen, sen åkte jag och hämtade upp Emelie och vi åkte till gymmet. Alltid skönt att ha det gjort. Just nu gör jag inte så mycket, ska hoppa in i duschen och sen ta det lite lugnt. Börjar jobba 4.30 och jobbar till 10. Men inte är jag ledsen för det, ska ha myskväll med barnen, filmkväll. Och sen när jag slutat så kommer Emelie och sover över här. Första övernattningen, spännande! Kommer bli en kanon lördag, det känner jag på mig. Fick prata med mamma och Julia en stund på telefonen och det är alltid lika skönt. Det känns lite trist när jag tänker på att jag missar en av mina närmsta kompisars födelsedagsfest hemme i Sverige idag, men hoppas kvällen blir toppen för dem!!

För er som är nyfikna ser man lite utav mitt rum på bilderna från idag. Ska lägga upp lite bättre bilder, men har liksom inte blivit av.. På något sätt känns det som om jag inte haft tid, vilket är konstigt när jag faktiskt varit här i över en månad..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar