onsdag 19 september 2012

Mobilblogg från köket.

Har precis avnjutit en smarrig frukost bestående av kaffe, färska jordgubbar, blåbär och nötter med mjölk. Självklart blev det en wasa cracker med hummus på till de. Hummus är något jag inte provat förut, men gaaalet Vad gott det är. Ett lite tips till er i Svea. Satt igång tvätten här. Förut har jag tvättat en gång i veckan, är så svårt att veta vems kläder som är vems av tjejerna. Mamma: nu förstår jag hur svårt du haft det i alla år, haha.. jag tog tag I saken o bestämde mig för att dela upp tvätten. Igår tvättade jag pojekns + en av tjejernas kläder o idag mina o andra tjejens grejer, va väl smart gjort?! Nu på morgonen ring Weston police hit efter att mina värdföräldrar kontaktat dem angående fredagen.. så nu vet vi vilka de va som gjorde det polished bad om ursäkt för att de inte kontaktat mina värdföräldrar för att Prata med dem. Nog babblat från min sida, nu ska jag hem till Emelie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar