onsdag 19 september 2012

Tisdag

Efter att jag tagit mig en liten promenad som blev längre än jag trodde, hoppade jag in i duschen (Ja, pappa, jag tänker på fortfarande på dig varje gång jag säger det) och sen skyndade jag mig iväg till Nedham där jag mötte upp några svenka au pairer för brunch. Var riktigt trevligt att träffa Ebba för första gången och att träffa Jessica och  Erika igen. Hoppas det blir snart nästa gång med!!
Fick lite tråkiga nyheter under dagen och har skickat en massa tankar hem till Skövde. Tänker på alla nära och kära. Hemskt hur fort livet kan ta en drastisk förändring.., Livet är inte rättvist. Inte någonstanns. Har haft en stressig dag och det har varit full faaaart! Tror äntligen att jag har hunnit komma ikapp och in i allt igen. Just nu sitter jag på starbucks och väntar på att Sophia ska dansa ballett. Idag när jag kommer hem ska jag försöka göra mig redo för sängen så tidigt som möjligt, krypa ner i sängen och bara mysa framför några avsnitt ensam mamma söker. Eller något annat svenskt, går lika bra det.

Imorgon ska jag och Emelie åka och kika på gym, huuuur gött som helst. Gaaaalet vad jag längtar efter att komma in i rutiner igen. Borde boka en massage tid med, hmm.. babysteps. Nu rundar jag av innan jag börjar yra alldeles för mycket.

BTW så har jag lagat mat för första gången här. Betyget blev : Yummie!! Åtminstonde från Sophia som åt lite innan vi skulle åka.. spänd på att höra vad resten av familjen har att säga när jag kommer hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar