tisdag 25 september 2012

Tisdag

Dagen började med det vanliga, göra lunch och snackslåda till James, väcka barnen, fixa frukost få dem iväg till skolan och sen fixade jag deras rum lite. Satte på en tvättmaskin, förberedde inför dagens middag och åkte till gymmet. Skulle varit framme 8,55 men med rusningstrafiken så var jag framme 9,20 istället. Spinningpasset jag tänkt gå på började 9,15 men jag hade tur, det fanns en plats kvar, så fick lite träning på morgonen. Åkte hem via lite småvägar, kände inte att åka igenom vägtull igen, blir gansa dyrt att åka o träna om man ska betala vägtull flera gånger till och tillbaka.
När jag kom hem satte jag på en maskintvätt till och åt brunch medans städerskorna var på nedervåningen. Kom nyss ut ur duschen och ska åka och handla lite mat till middagen jag ska göra idag. Blir broccolipaj, känns lite svenskt och jag ser fram emot att smaka den. Amerikanare är inte direkt vana vid att äta paj till annat än efterrätt... James tyckte jag skulle göra jordgubbspaj till middag istället, för han trodde de skulle gå bättre ihop :) haha, ganska sant men hoppas familjen gillar pajen.
Det var allt från min intressanta vardag. Nu blir det work work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar