tisdag 25 september 2012

vykort!

Idag när jag hämtade posten hittade jag ett brev vars handstil jag direkt kände igen. Jovisst var det så att det var ett kort från mormor och Roy. Så kul att läsa. Hann även med ett Skypesamtal med mina föräldrar innan jag började jobba. Har haft en bra dag på jobbet och jag känner att det är en bra familj jag hamnat i. Det har verkligen varit full rulle heela kvällen vilket resulterade i att jag glömde bort att jag skulle hämta upp äldsta värdbarnet, så hon fick stå och vänta på mig en kvart innan jag kom dit. Fick världens dåligaste samvete och en liten klump i magen med en gång,men min värdpappa lugnade mig. "Som sagt så lever vi ett ganska hektiskt liv, och då glömmer man lätt av saker. Du ska bara veta hur glada vi är att du är här och hur mycket du underlättar". Skakar av mig det där och lägger mig framför en bra film. Det är jag värd, eller hur?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar