måndag 29 oktober 2012

Manikyr

Började morgonen med att jobba först dagen. Gick bättre än förväntat och det enda jag gjorde var att följa barnen till bussen två gånger. Satte förresten på en maskin med tvätt också. Sen låg jag och kikade lite på nyheterna. Svårt att missa det här med stormen och måste säga att jag är glad att jag inte är kvar i Boston. Tänker på alla fina vänner där borta och hoppas att ni klarar er bra. Likaså de jag känner i New York och Washington med såklart. Verkar som om vi ligger precis på gränsen till att känna av något b stormen, puh. Tog en dusch och sen åkte jag iväg till en nagelsalong en bit bort och fick naglarna fixade. Bad om att få dem korta, tänkte att de skulle vara som med lösnaglar, man ber om korta men får ändå ganska långa, men här tog de mig bokstavligt och det blev ett kortresultat, som jag hopps sitter länge. Matchar naglarna med mitt iPad fodral, inte illa. Nu sitter jag och äter upp min första doggybag som jag fick i helgen. Pasta carbonara, mums. Ska snart gå och möta w på bussen och sen är det full rulle med aktiviteter. Ikväll väntar middag med en tyska! Trevligt värre.

1 kommentar:

  1. Vilka fina naglar!!! Kul. Skönt att du haft en bra dag hjärtat. Kramar till dig från mamma o pappa. Puss💋❤❤❤

    SvaraRadera