torsdag 25 oktober 2012

Packning..

Igår kväll mötte jag upp några vänner på Starbucks i Framingham och hade lite hejdåfika. Var såå mysigt att träffa dem, sitta och snacka och bara vara. Har ett så härligt gäng kompisar här och det kommer verkligen kännas att lämna dem. Ungefär lika mycket som det kändes när jag sa hejdå till alla där hemma. Samma prosedur, en gång till.
Tog mig an det här med packning nu för en stund sedan. Har köpt en extra väska så tänkte att det inte borde vara några problem. Hehe...
Mina incheckade väskor får väga 50 Lbs (23 kg)
En ena vägde 69 och den andra 55.. känns bra.
Har packat om och slängt ner lite utav de tyngre grejerna i handbagaget. Fattar helt ärligt inte hur jag kan ha så mycket packning efter bara 2 månader, vad har jag köpt här egentligen?

Mitt handbagage är på gränsen till att spricka. Fick sitta på väskan för att få den att stänga sig. Allt är inte riktigt nerpackat heller, men orkar inte tänka mer på det nu, får ta det ikväll.

Börjar jobba om en timme, men måste hinna åka till Biblioteket och skriva ut ett papper. Måste ha det ihop med mina andra visum papper. Så det ska jag göra nu och sen efter jag jobbat tar jag tag i packningen igen..
Känns lite tungt just nu. Känns som om jag lika gärna skulle ha kunnat packa för att åka hem, och den tanken är skrämande. Vill jag verkligen börja om på nytt? Hade det inte vara bra om jag imorgon skulle hoppa på planet hem istället? Jo visst, bättre hade det säkert varit men varför ta den lätta vägen?

2 kommentarer:

  1. Hur ska det bli när du ska åka hem. Om du efter 2 månader redan har så mycke bagage. Men du kan väl skicka med lite hem då du får besök till våren. Sköt om dig. Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Ha det så jättebra imorgon gumman. Hoppas att du får till det med alla kläder o prylar. Kram❤❤❤

    SvaraRadera