fredag 26 oktober 2012

skriverier om natten

Har jobbat sista dagen här i Weston nu. Känns både skönt men samtidigit tråkigt. Dags för lite nya utmaningar och äventyr. När jag slutat jobba åkte jag och hämtade upp min så trogna kompanjon Emelie. Vi åkte till Panera bread och jag bjöd henne på en brakmiddag. Njaa, inte riktigt kanske.. men ett tappert försök iaf. Min fina Emelie ska köra mig till flygplatsen imorgon (för er som undrar, familjen här har inte ens frågat hur jag ska ta mig dit och inte min lcc heller) så kände att jag ville visa min uppskattning på något sätt. Kunde inte ha avslutat min tid här med något bättre än en kväll med min partner in crime. Åh Emelies familj kommer hit imorgon, så typiskt att vi åker om varandra på flygplatsen, hade velat träffa dem.. Fick i alla fall säga hejdå till Emelies gulliga värdföräldrar. Fina människor det där.
När jag kom hem här nu jag jag rensat ytterligare lite i väskan så tror att jag klarar mig nu, men det är nog på håret. Skickade ett mail till min nya värdmamma, hon äger en klädbutik och jag sa att jag lämnat lite kläder här, så jag skulle ha en extra bra anledning att shoppa, haha. Hon hade försökt ringa mig men min telefon här är lite konstig.. hursom.. som ni säkert förstår funkar inte mitt amerikanska nummer längre, men får förhoppningsvis ny telefon imorgon.

Åh, är så spänd inför imorgon. Ska bli så kul att träffa dem!! Nu ska jag försöka få lite mer sömn. Blir tidig uppgång imorgon, ska säga hejdå till barnen på morgonen....

1 kommentar: