måndag 15 oktober 2012

Start på veckan och Exitmöte

Så, denna veckan började med ett exitmöte med min LCC och värdmamma. Vi satte oss ner, och skulle fylla i ett papper. Ett papper på varför jag ville byta familj, och vad jag hoppades på hos min nästa familj. Min sista arbetsdag i min nuvarande familj blir den 26e Oktober. Och just nu hoppas jag verkligen på att hitta en familj som jag trivs med så jag inte behöver åka hem. Jag har tills fredagen den 26e på mig att hitta familj, och om jag inte har hittat någon familj tills då, då bokar Cultural Care min flygbiljett hem. Jag hoppas för allt i världen att jag inte måste åka hem, vill vara kvar här. Är inte klar med mitt äventyr än. Så jag har alltså 11 dagar på mig att hitta en familj. Annars blir det flyg bokat hem till Svea. Ska åka iväg till gymmet nu, behöver ha något annat att tänka på. Uppdatarar er så fort jag vet något mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar