torsdag 18 oktober 2012

Update

Fick ett telefonsamtal utav värdmamman i den svenska familjen. Dock har jag så dålig mottagning i huset här, så jag kunde inte riktigt prata med henne utan blev mer att vi lekte katt och råtta, det vill säga, ringde om varandra hela tiden. Till slut tyckte hon att det var bättre att vi bestämde att jag skulle komma hem till dem idag och träffas. Detta lät toppen så det gjorde jag såklart. Åkte dit, åt middag med familjen och blev visad runt i huset. Barnen verkade väldigt väluppfostrade och snälla. Dock kändes det inte rätt för mig. Jag märker mer och mer att jag faktiskt vill ha en familj där jag får prata engelska. Så jag har skickat ett antal mail ikväll och familjen försvann på mitt konto för en liten stund sedan. Måste säga att jag blir förvånad över att Cultural Care jobbar kl. 11 på kvällen? Inte dåligt, inte dåligt. Nu väntar jag med spänning på vad det är för match som kommer dyka upp på mitt konto. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar