måndag 22 oktober 2012

Youtube i alla ära

Igår kväll spenderade jag kvällen hemma hos Emelie som jobbade. Vi käkade Ben & Jerry's, pratade om allt mellan himmel och jord och det slutade med att vi satt på kollade på ett antal videoklipp. Fick några lektioner i Skånska, men inte gjorde det mig klokare på det "språket" haha. Skulle visa Emelie klippet från när jag hoppade fallskärm men lyckades inte hitta det men hittade istället ett ganska ointressant klipp från en flyguppvisning på pappas jobb. Kikade lite på det och så fort jag fick se pappa på film så började jag gråta som ett litet barn. Bildkvaliteten är inte bra, men man ser att det är min pappa, på gångstilen, på hur han rör sig. Ja, det är min pappa helt enkelt. Världens bästa pappa och en av de personerna som jag ser upp till mest i min närhet.

3.40 och framåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar