onsdag 21 november 2012

Återuppladdning

Efter en eftermiddag ska jag nu ta igen mig, vankas nattjobb inatt igen. Dessutom har jag tagit på mig att jobba 12-17 imorgon eftermiddag på skolan. Och på fredag ska jag prova lyckan som lärare. Händer mycket här, knappt så jag hänger med själv. Men har en grym helg att se fram emot. Fredagen kommer spenderas med fina vänner, restaurang och biobesök och på lördag åker jag upp till Stockholm för att se Swedish House Mafia!! Precis vad jag tycker jag är värd efter den här veckan.

2 kommentarer:

  1. Vad har du fått för jobb?

    SvaraRadera
  2. Hej jag läste om dig i SLA i morse och blir arg och ledsen när jag såg vad du fått gå igenom i USA. Själv åkte jag till England 2004/2005. Hade förväntat mig att få ett roligt år med ökad självkänsla och nyttiga erfarenheter. Istället bröt det ner mig. Jag tycker att det var helt rätt beslut av dig att åka hem. Själv stannade jag året ut(trodde på familjen när de sa att jag var den konstiga som ställde till med besvär). Idag mår jag betydligt bättre men kan fortfarande må dåligt när jag ser reklam över organisationen jag åkte med. Förra året gav jag ut en bok bland annat baserat på mitt år utomlands. http://www.bokus.com/bok/9789174370638/shoreline/
    Du är inte ensam och jag hoppas att du inte känner misslyckande som jag gjorde när jag kom hem. Och tack för att du delade med dig av din berättelse i tidningen så att folk kan förstå att reklamkatalogen och verkligheten kan vara helt olika saker.
    MVH Klara

    SvaraRadera