tisdag 2 april 2013

Att somna med ett leende

En dags ledigt, jatack! Och vårväder bjöds det på. Trots detta valde jag att göra årets debut på soloteket vilket nu resulterat i en kräftbränd Ellen. Hur ska de gå undrar man ju såklart då.. Bra att huden vänjer sig vid lite sol innan jag äntligen åker! Har varit och fikat med Hanna och Micaela i mariestad, fin start på veckan. Har spenderat kvällen med att packa lite inför resan. Hände en liten olycka med min resväska som mina föräldrar lånade med sig till Spanien så den är nu ett minne blott. Vilka tokar, så kan de gå! Ska inhandla en ny men har inte hittat någon som lockar så tar nog en gammal härifrån och köper en ny i USA till pappas räkning. Rätt ska vara rätt.
Känns så ofantligt skönt att packa ner en massa vår o sommarkläder i väskan, ljusa o färgglada färger istället för svart o trist. Har haft en liten Skype kväll då jag pratat med både Louise och Emelie. Så underbart och tiden kommer bara springa iväg så snart ses vi!!

Tänkte att jag skulle specificera resan i ett inlägg imorgon, har fått lite frågor från läsare på mailen så tänkte berätta lite mer imorgon.
Men nu ska jag sova, pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar