tisdag 2 april 2013

Resplanerna

Hade sammanfattat allt i ett inlägg men de verkar ha försvunnit.
Gör en liten överblick om resan bara så ska jag försöka uppdatera allteftersom när jag är på plats.

7 April - åker jag från Stockholm till Boston. Väl i vackra Boston kommer jag bo hos mina hjärtan Sandra och Emelie och lyckades dessutom pricka in Emelies 21 års dag så det måste vi ju fira rejält.

14 April - jag och My partner in crime (Emelie) åker från Boston för att tillbringa 4 dagar i San Francisco, Californien. Kommer bli fullspäckade dagar. Vi kommer bo precis vid union squere så läget är perfekt! Vi planerar att göra saker så som: besöka Alcatraz, golden gate bridge, seven Sisters, fishermans wharf och mycket mer.

18 April - Emelie och jag fortsätter vår vecka med en weekend i Las Vegas, Nevada. Vi kommer hänga vid poolen på resorten vi ska bo på, utforska vegas, åka på roadtrip till Grand Canyon.

21 April - Emelie åker tillbaka till Boston och jag åker vidare till älskade Caroline. Känns helt sjukt att jag inte träffat henne sen midsommar förra året. Kommer även såklart träffa Clara och hoppas få träffa deras vänner. Och Therese som jag umgicks med i Boston (hon har bytt familj och bor nu där Caroline o Clara bor).

29 April - jag beger mig hem till Sverige. Förhoppningsvis med helt oförglömliga minnen, en massa nya kläder och mitt livs resa i bagaget.

Känns helt galet att jag ska göra det här. Det blev inget som jag bara pratat om, utan jag tog tag i det. Jag hoppas få revansch för mina tidigare erfarenheter jag har av USA. Har ju tyvärr inte dem bästa så hoppas kunna fylla på med nya, fina, roliga och bra minnen.
Om 5 dagar åker jag, och då har jag 3 roliga veckor att se fram emot.

USA - here I come!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar