onsdag 3 april 2013

Ett stort grattis

Idag är en bra dag. Gjorde sista ordinarie arbetspasset innan resan. Lämnade in alla papper som skulles för både mars o april månad. Tog på mig ett extrapass imorgon några timmar då jag tror jag kommer behöva alla inkomster som går att skrapa ihop. Bestämde med Sofia att vi skulle hitta på något och gissa om jag blev chockad när hon kör upp med bilen på uppfarten istället för cykeln. Så vi tog oss en tur till Mariestad och lunchade på Mumma. Resten av dagen har jag tagit det lugnt, Linn kom förbi och fikade en sväng så vi passade på att ta en promenad och nu på kvällen har jag skypat med Sandra. Helt galet att vi snart ses!! Och tjejerna har tänkt ut så mycket bra att göra under veckan, de känner mig väl. Nu blir det soffmys framför tvn. Har fått ett nytt favoritprogram - Chicago fire.



Ännu en gång - stort grattis till körkortet vännen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar