måndag 8 april 2013

Cause I'm in Boston now!!

Flygningen till USA gick hur bra som helst. Började lite komiskt då jag satt i mittstolen och hade en kille i 25 års åldern till vänster o en kvinna i 35 års ålder till höger om mig. När vi ska lyfta börja det droppa vatten från taket på flygplanet så killen tar fram sin kudde o använder som ett paraply för att skydda oss från vattnet, vi skojar om detta på engelska och tycker det är jäkligt komiskt (tröttheten) tjejen till höger håller med hon med och det leder till att vi börjar prata om vad alla ska göra i USA, resplaner osv.. När vi har pratat i över en timme (på engelska) så ser jag att tjejen dricker Loka o frågar då om hon är svensk, vilket hon var, varpå jag berättar att jag med är det och då säger killen att han också är det. Satt o pratade engelska i över en timme innan vi kom på det, fint! Var ganska komiskt när vi kom på det, humor o trötthet.

Sov inte en blund på planet, var så taggad att jag inte riktigt kunde slappna av. Väl framme i USA gick de sjukt segt att komma igenom bordern. Vi fick stå i kö en timme bara för att vänta på att poliserna skulle öppna sina gränstullar, segt. Men jag kom igenom efter en liten frågestund med polisen som satt där.

Mina trogna vapendragare Emelie o Sandra mötte upp mig vid Logan airport och vi drog till cheesecake factory för prat o intag av föda.
Känns så skönt att vara tillbaka igen!! Känner även att det blev ett väldigt oseriöst inlägg men de skyller jag på tröttheten.

Bättre update kommer imorgon nu ska jg sova i min sköna säng! :)

2 kommentarer:

  1. Ha ha va komiskt att ni pratade engelska med varandra. Men det är ju inte lätt o veta. Lät som du hade trevligt sällskap iallafall. Men va tokigt att det droppade på er : ( Kram mami <3

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera