tisdag 9 april 2013

Måndag

Sitter just nu i sandras källare och myser. Vi väntar in Emelie och Louise innan vi ska åka till ShoppersWorld i Framingham och gå loss i butikerna.

Har haft en bra dag här i staterna. Emelie kom hit och vi åt lyxfrukost - baguetter, jordgubbar o skagenröra som jag tagit med. Mums var det! Jag o Sandra åkte o hämtade upp Ebba och vi åkte till Natick (new Englands största shoppingcenter). Hittade lite grann.. Hehe. Men kan allt bli mer inköp idag! Jag minns att jag tyckte shoppingen var bra.. Men den är fasen bättre än jag minns.
Några av dagens inköp. Fyndade bland annat en klockan för $20 = 110 kr?! Och en läcker vit skinnväst på forever21 för $17 = 100kr.

















5 kommentarer:

  1. Jösses så mycket fint du har hittat!!! Höll sig skagenröran? Det verkar ju så, gött. Många kramar M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns verkligen hur mycket fint som helst :) visar allt när jag kommer hem!!

      Radera
  2. Åh Forever21, bästa affären!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med!!! Spelar ingen roll hur många gånger man är där, hittar ändå alltid något nytt varje gång ;)

      Radera
  3. Man blir ju inte lite shopingsugen!! Eller ressugen för den delen!! Måste säja att jag gillaee blus/linnet. Allt var fint men den gillade jag extra ;) ha de bra!! Kram Johamna B.

    SvaraRadera