onsdag 10 april 2013

Sunshine and shopping

Hallojsan!!
Åh vilken härlig dag. Jag och Sandra har haft en härlig morgon idag, chillat lite (eller mest jag. Jag sov ut till halv tio medans Sandra va duktig o jobbade, klapp på axeln till henne) sen kom Amanda hit med sina söta små värdbarn och då solen lyste o vi har haft riktigt varmt här lekte vi utomhus några timmar. Ebba kom över också och vi fixade lunch. När alla satte igång o jobbade igen på eftermiddagen satte jag mig i solstolen och tog de lugnt lite. Helt sjukt vad varmt och skönt det är, älskar det!

Var hemma själv här några timmar då Sandra drog med sina kids till soccer (hon spanade in läckra coacher, for sure!!) så tog det lite lugnt innan Viktoria o Julia hämtade upp mig och så styrde vi mot metron. Hann med lite shopping inne på Victorias secret innan Emelie kom o mötte upp oss. Inhandlade hela 6 behar så nu har jag köpt så jag klarar mig ett tag, världen bästa behar. Vi begav oss till Joes för att äta middag och i väntan på vårt bord hann Vi med lite shopping igen denna gången inne på zaras. Inte helt fel. Men nu är jag döds trött så ska sova! Puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar