torsdag 11 april 2013

Emelies 21st birthday!!

Hej på er!!
Känns som om jag har hur mycket som helst att berätta. Har haft fullt upp sen jag sist skrev. I igår fyllde världens underbaraste vän Emelie 21 år o det skulle såklart firas stort!!
Vi arrangerade en surprise brunch hemma hos Sandra och det blev hur lyckat som helst!! Kändes jättekul att hon blev så överraskad och jag var mer än glad över att få träffa gänget. Vissa hade jag inte träffat förut och det var riktigt roligt att träffa dem. Ett sjukt härligt gäng här. Vet att jag hade trivts som handen i handsken i gänget här.
Hur som helst, vi gömde oss i sandras vardagsrum och Emelie hade inte anat något alls. Efter att vi skrikit surprise och sjungit happy birthday så började vi fixa brunchen. Jag o Sandra hade bakat en tårta, chokladbollar och de andra hade med sig massa gott. Äggröra, pannkakor, frukt, bagels och diverse andra gottigheter. Vi satt i flera timmar och pratade o bara hade det bra.
Efter alla åkt stannade Ebba kvar o hängde lite.

På kvällen blev jag medbjuden att följa med Emelie och hennes värdfamilj på middag. Vi gick till ett ställe som heter the Local och det var jättebra. Riktigt roligt att träffa Emelies värdfamilj igen då jag ändå träffade den en hel del när jag var här. Efter middagen åkte vi hem till dem där det väntade paket och födelsedagstårta.
Senare åkte vi till Ebba och hängde där resten av kvällen.

Så himla glad att jag fick vara med och fira Emelies stora dag här i USA. Vet att hon är mer än nöjd med dagen och jag hade riktigt roligt! Roligaste dagen på länge.

Idag har jag blivit bjuden på frukost av gulliga Sarah. vi bodde båda i Weston och då umgicks vi en del. Riktigt roligt att träffa henne igen!! Just nu sitter jag hemma hos Emelie (flyttade hit för en liten stund sen) och väntar på att hon ska komma tillbaka med pojkarna som hon är och hämtar. När Emelie jobbat färdigt ska vi åka in till Boston. Rolig torsdag!







2 kommentarer:

  1. Kära gulliga Ellen! Det är så kul att läsa om allt som händer där borta! Jag är så himla glad att du var med och firade Emelie. Jag vet att hon var glad för det! Så mysigt att ni överraskade henne med brunch och hade en rolig dag. Tack till er alla för omtanken! Kram Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig Camilla!! Ja, det blev verkligen en lyckad överraskning och en rolig dag. Passade så himla bra att jag var här och kunde vara med och fira Emelie. Hon är verkligen så himla omtyckt av alla här, det märks!! Hon har ett varmt hjärta :) kul att kunna göra hennes dag speciell! Nu laddar vi inför Californien o Las vegas! Stor kram

      Radera