fredag 12 april 2013

Fredag!!

Igår hade jag och Emelie tänkt att åka in till Boston på kvällen, men vi bytte ut det. Tog t:et några stop bort från Waban och gick och åt på en jättemysig irländsk pub.
Vi pressade ner en tvårätters och efteråt hängde vi med Fanny och Louise. Slutade med att vi sprang in på tjmaxx 10 minuter innan stängning och jag lyckades hitta världens snyggaste Michael Kors väska, som blev min. Så himla nöjd!!!
Jag och Emelie avslutade dagen med att se tonårsbossen. Var ju tvungen att se när de var från Skövde.
Idag blev jag upphämtad av gulliga Emilia och vi åkte till Natick för att fira Linus födelsedag. Grattis ännu en gång!!
Blev en hel del snack och inser mer och mer hur jobbigt de kommer vara att lämna allt här. Så fina människor! Tur att de flesta bor nära sen i Sverige.
Nu sitter jag på Starbucks i Waban, tänkte sitt här en stund och vänta in att Emelie ska komma hem med sina fina pojkar.
Ikväll är det utgång i Cambridge som gäller!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar