fredag 21 september 2012

Shoppoholic...

Hämtade upp Sabina som flyttat hit till Weston för en vecka sen, vi träffades i Stockholm när vi var på ambassaden men det kändes som om vi sågs förra veckan, typ. Vi åkte till Walthham och shoppade lite. Eller, jag shoppade, mycket... Visar dagens bästa inköp, som skulle kostat $95 men som jag fick för under $40... Älskar alla outletter som finns här. Har handlat galet mycket idag, mesta jag köpt hittills. Ska försöka visa upp bilder på alla inköpen senare. Just nu vill jag njut av att jag har 1 timmes ledigt innan jag börjar jobba idag. Och jag jobbar bara 5 timmar, så tror det blir en bra fredag. Ringde mamma på Viber en snabbis och fick säga några ord till min mosters och hennes familj då de satt i bilen allihopa. Dagens teknik. Nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack och platta håret, wiho..


1 kommentar: