måndag 22 oktober 2012

Lycka-till-Kram

Dagarna innan jag skulle ge mig av på det här stora äventyret fick jag ett antal lycko önskningar. Bland annat så fick jag ett mail från mormors syster Barbro o hennes man Stellan upp i umeå. Jag lovade då att uppdatera dem om hur det går för mig och idag slog det mig att jag ännu inte gjort detta. Skickade dem ett långt mail under morgonen här och gar dem en färsk uppdatering av läget. Det är fortfarande svårt att förstå hur långt borta mina nära och kära i sverige verkligen är. Tänker på er varje dag. Nu ska jag åka hem till Ebba och ha de bra i ett par timmar innan plikten kallar. Auf wiederhören.

2 kommentarer:

  1. Så fina kort! Det var ett tag sedan. Men så roligt. Kram mamma =) <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Så fina kort! Det var ett tag sedan. Men så roligt. Kram mamma =) <3<3<3

    SvaraRadera